Podnikejte s námi

Hledáte-li možnost velmi slušného výdělku či přilepšení ke svým běžným příjmům, prostudujte si, prosíme, následující odstavce.

Možnosti pro uživatele systému Target 2100

Staňte se našimi smluvními partnery pro zprostředkování prodeje. Pomozte nám hledat nové zákazníky. Můžete-li naše produkty a služby s klidným svědomím doporučit svým kolegům z jiných firem i podniků, každá zprostředkovaná zakázka Vám přinese velmi zajímavý příjem. Informace o zprostředkování prodeje naleznete níže.

Možnosti pro firmy z oboru IT, poradenství a účetnictví

Máte-li možnost při své běžné činnosti účinně doporučit svým zákazníkům systém Target 2100, kontaktujte nás a staňte se našimi smluvními partnery. Seznámíme Vás dopodrobna se systémem a referencemi, abyste si byli jisti, že doporučujete kvalitní řešení. Každá zprostředkovaná zakázka pak přináší velmi zajímavý příjem.

Pokud má Vaše firma dostatečné znalosti z mezd a personalistiky, nabízíme Vám možnost stát se autorizovaným konzultantem Target 2100. Autorizace umožní Vaší firmě poskytovat k Target 2100 placené služby stejně, jako to dělají naši konzultanti a stávající partneři.

Co je předmětem zprostředkování prodeje?

Zprostředkování prodeje znamená, že:

Od okamžiku, kdy Vám potvrdíme, že se zákazníkem dosud nejednáme, je obchodní případ Váš a pokud dojde k realizaci kontraktu, vyplatíme Vám zprostředkovatelskou odměnu.

Abychom mohli vyplatit zprostředkovatelskou odměnu, je třeba s námi uzavřít smluvní vztah, který definuje „pravidla hry“ a umožňuje nám odměnu proplatit.

Rádi bychom zdůraznili, že nám velmi záleží na respektování běžné morálky a etiky podnikání. Zprostředkováním tedy v žádném případě nemyslíme zneužívání jakéhokoliv „speciálního“ postavení zprostředkovatele vůči zákazníkovi – z pozice zaměstnance, vlastníka, či jiné osoby schopné ovlivnit rozhodovací procesy koncového zákazníka jinak, než předáním své zkušenosti, radou a vysvětlením.

Jaké jsou zprostředkovatelské odměny?

Zprostředkovatelské odměny závisí od objemu zakázek. Ve své převážné většině se pohybují ve výši 15–20 % z ceny realizovaného kontraktu. Koncové ceny zakázek ve středních a velkých podnicích se pohybují ve výších statisíců i milionů Kč. Tomu odpovídají i odměny.

Dá se věřit tomu, že i velmi vysokou odměnu vyplatíme?

Budování sítě prodejců je časově náročná záležitost a je jednou z hlavních koncepcí rozvoje naší společnosti. Přestože zprostředkovatelské provize jsou z pohledu běžného příjmu jednotlivce doopravdy velmi vysoké, není naším cílem ohrozit naší budoucnost tím, že ušetříme jednorázově byť i relativně vysokou částku. Vždyť příště už byste nám nic nezprostředkovali a to by se nám určitě nevyplatilo...

Česky | English