Školení uživatelů

Školení nových pracovníků mzdových a personálních útvarů

Zodpovědnost odborných útvarů při zpracování mezd a personální administrativy je značná! Doporučujeme, aby výpočet mezd a zpracování personalistiky pomocí Target 2100 prováděli pouze pracovníci, kteří byli k obsluze systému řádně vyškoleni autorizovaným školitelem systému.

Dobré proškolení obsluhy systému je v zájmu uživatelů. K efektivní a spolehlivé práci se systémem rozhodně nestačí, když nové mzdové účetní někdo chvíli „ukáže“, jak se mzdy v Target 2100 počítají.

I když zkušená mzdová účetní či personalista většinou dokáží Target 2100 obsluhovat, aniž dojde k nějaké zjevné chybě ve zpracování, většinou zjišťujeme, že takto narychlo zaškolená obsluha vykonává řadu automatizovaných operací systému zbytečně „ručně“.

Školení nových uživatelů systému je organizováno formou placené služby v našich běžných hodinových tarifech. Školení trvá 3 dny pro každý z odborných útvarů a může být provedeno v sídle zákazníka nebo v učebně společnosti M-PRO v Mostě. Školení je možno objednat zvolením příslušné volby na této stránce, či e-mailem nebo telefonem na servisním oddělení společnosti.

Cyklické doškolování uživatelů

Systém Target 2100 je neustále inovován a rozvíjen. Řada našich uživatelů využívá systém po mnoho let. Z tohoto důvodu se i zkušení uživatelé systému dostávají do situace, kdy systém využívají tak, jak byli vyškoleni před poměrně dlouhou dobou a nevyužívají naplno všechny nové možnosti systému.

Z tohoto důvodu doporučujeme, aby byli naši uživatelé pravidelně proškolováni v nových vlastnostech a funkcích systému. Optimální doba mezi jednotlivými takovými školeními je 2 roky. Pro cyklické proškolení postačuje většinou 1 den školení pro každý z odborných útvarů (personální, mzdové).

Školení je organizováno formou placené služby v našich běžných hodinových tarifech. Školení může být provedeno v sídle zákazníka nebo v učebně společnosti M-PRO v Mostě. Školení je možno objednat zvolením příslušné volby na této stránce, či e-mailem nebo telefonem na servisním oddělení společnosti.

Česky | English