Výpočet mezd na zakázku (outsourcing mezd)

Zpracování mezd

V oblasti zpracování mezd na zakázku (outsourcing mezd) jsme připraveni poskytnout zákazníkovi komplexní služby:

  • pořízení základních mzdových a evidenčních dat zaměstnance do evidence
  • zpracování měsíční mzdy z písemných či elektronických podkladů zákazníka
  • vyhotovení tištěných či elektronických převodních příkazů (případně jejich integrace do modulu platebního manažera zákazníka)
  • vypracování a tisk veškerých zákonných přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovny
  • výpočet zákonného pojištění
  • automatická tvorba podkladů pro zaúčtování mezd (případně tvorba interface pro automatické zaúčtování do účetního systému zadavatele).
  • vypracování veškerých požadovaných rekapitulací, přehledů, výpočtu produktivit apod. (bude předáváno v elektronické podobě)
  • příprava rozborových sestav nemocnosti, vzdělanosti, věkových struktur apod. (bude předáváno v elektronické podobě)
  • vypracování reportů pro vedení a majitele společnosti (bude předáváno v elektronické podobě)
  • vedení mzdových, evidenčních listů a zápočtových listů
  • vystavování veškerých potvrzení o příjmu zaměstnání apod. (bude předáváno v elektronické podobě)
  • zpracování veškerých statistických hlášení (Trexima, roční výkazy v průmyslu apod., bude předáváno v elektronické podobě)
  • roční vyúčtování daně ze závislé činnosti zaměstnanců, potvrzení o zdanitelných příjmech

Přebírání podkladů a předávání výsledků bude realizováno dohodnutou doručovací službou a dohodnutými elektronickými prostředky tak, aby byla zachována průkaznost obsahu předaných podkladů a výsledků.

Zastupování zákazníka při styku s FÚ, SSZ a ZP

Součástí služeb je i a komunikace s Finančním úřadem, SSZ a zdravotních pojišťoven v rozsahu dle pověření zákazníkem a rovněž osobní přítomnost zástupců zpracovatele u veškerých kontrol (FÚ, SSZ, ZP).

Možnost integrovaného externího zpracování mezd a interního zpracování úloh personálního managementu.

Personální informační systém Target 2100, na kterém je zpracovávána mzdová agenda zákazníka, umožňuje použitými technologiemi integrovat dodavatelské zpracování mezd s interně vedenými procesy řízení lidských zdrojů tak, aby byly realizovány na stejné datové základně a společné databázi.

Znamená to, že jak externí zpracovatel mezd, tak personální útvar zákazníka pracují na společných datech a stejné databázi. Přístupová práva systému samozřejmě zajišťují, aby nedocházelo k vzájemnému přepisování dat mezi externím mzdovými účetními M-PRO a personalisty zákazníka.

Výhodou takového nabízeného řešení je, že celý komplex se „chová“ z pohledu veškeré požadované funkčnosti stejně, jako kdyby zpracování probíhalo celé interně a odpadá tak duplicita vedení personálních dat, která obvykle doprovází dodavatelské zpracování mezd běžnými prostředky.

Technické podrobnosti uvedené instalace jsme připraveni projednat s pověřenými pracovníky zadavatele a následně předložit příslušnou obchodní nabídku ke zvolenému řešení.